Dlaczego warto?

1. Poznaj swoich odbiorców i docieraj do nich skuteczniej

  • Jak prawidłowo określić grupę docelową: dzieci, rodzice, dziadkowie… – jakie zmiany obserwujemy wśród tych odbiorców i w jaki sposób skutecznie się z nimi komunikować?
  • Dokładnie przyjrzymy się grupom docelowym pod kątem optymalizacji działań STP – segmentacji, targetowania i pozycjonowania oferty.

2. Myśl strategicznie i zaplanuj efektywną sprzedaż

  • Jak myślenie strategiczne wypływa na efektywną sprzedaż?
  • Jak konstruować mix kanałów sprzedażowych – które kanały offline i online wybrać?
  • Pokażemy jak precyzyjnie budować plan sprzedaży z uwzględnieniem sezonowości branży dziecięcej

3. Popraw skuteczność kanałów dystrybucji

  • Jakie parametry decydują o wyborze kanału dystrybucji i jak zmaksymalizować korzyści?
  • Podpowiemy, które kanały dystrybucji dla danej kategorii produktowej mają największy wpływ na sukces sprzedażowy

4. Zbuduj odpowiedni media-mix i zwiększ efektywność dotarcia przekazu

  • Dlaczego cross-marketing jest skuteczny w komunikacji z rodzicami i dziećmi?
  • Na bazie umiejętnego doboru i wykorzystania kanałów tradycyjnych oraz new media wskażemy skuteczne kanały komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi.

5. Zwiększ lojalność angażując całe rodziny – marketing familijny

  • Jak zbudować lojalność rodziców w trosce o ich dzieci?
  • Pokażemy case studies o tym jak poprzez content marketing zdobyć serca dzieci i rodziców.

6. Buduj zaufanie poprzez przekaz edukacyjny

  • Jak w komunikacie marketingowym i sprzedażowym zamieścić wartościowy przekaz edukacyjny – interesujący, spójny z marką i wiarygodny?
  • Powiemy, jak zbudować wizerunek lidera opinii w danej kategorii produktowej w oparciu o influencer marketing i nie tylko.

7. Wykorzystaj społeczne megatrendy w konstruowaniu unikalnego przekazu

  • Jak wyróżnić się i spieniężyć kampanie wsparte treściami dotyczącymi trendów społecznych – eko, bio, organic?
  • Podpowiemy jak wykorzystać trendy eko, bio i organic, a także wspólne cele odbiorców i producentów.
ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Organizator:

Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków, ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków, tel. +48 12 35 05 400, fax. +48 12 35 05 401, info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl
Firma Blue Business Media (BBM) jest liderem polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej. Naszym celem jest wspieranie rozwoju biznesu i profesjonalistów, poprzez wymianę ich unikalnych doświadczeń. BBM specjalizuje się w organizacji spotkań skierowanych do grup profesjonalistów w obszarach: zarządzania, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, finansów, controllingu, zakupów, IT, prawa i compliance, HR, PR, logistyki oraz produkcji. W ciągu 8 lat działalności na rynku polskim spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z ponad 3400 firm, w tym 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).

Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2018