Menu

PROGRAM FORUM

DZIEŃ 1

Wspólne śniadanie Uczestników i pierwsza okazja do networkingu

Oficjalne otwarcie Forum

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Pawel Wojciechowski, Business Director , Performics (Publicis Media) - MODERATOR KONFERENCJI

INSPIRACJA: Co pamiętamy z dzieciństwa, czyli o tym, że dorośli byli kiedyś dziećmi, a dzieci będą kiedyś dorosłe

Adam Dudek, Artysta Multimedialny, Grafik, Projektant

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak to jest z tym rodzicielstwem, czyli w pogoni za dziecięcymi i rodzinnymi touchpointami.

  • „Oczekiwania są takie, żeby za tym dzieckiem matka biegała wszędzie. Ale on jest już duży, mnie to wkurza, bo to niepotrzebne…”
  • Poświęcać się czy znaleźć czas dla siebie? Być konsekwentnym czy dać się ponieść dziecięcym manipulacjom? Rodzicielskich pytań jest wiele, ale jeszcze więcej wątpliwości rodzi to w kontekście kreowania skutecznej komunikacji. Rodziny nie są przecież jednakowe i nie wszystkie chodzą tymi sami drogami.
  • innowacyjnych sposobach dotarcia do źródeł i o różnych typach rodzin

Katarzyna Krzywicka – Zdunek, Socjolog, IQS
Dorota Peretiatkowicz, Socjolog i psycholog, IQS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i podział na sesje równoległe

SESJA I:
WITAJ NA ŚWIECIE, CZYLI NIE TYLKO PIELUCHY
okres parentingowy i bobasy do drugiego roku życia

Jakim jestem rodzicem, czyli najnowsze trendy, zachowania i zwyczaje zakupowe rodzin z dziećmi

Uwarunkowania i potrzeby rozwojowe dzieciaków, a mody i decyzje zakupowe rodziców. Nowy model rodzica – nowy model wiarygodnej marki i kampanii promocyjnych.

Paweł Zawitkowski, mamotatocotynato

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

A ty jakim jesteś rodzicem – prezentacja sylwetek rodziców na zakupach

Prelegenta przedstawimy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

POME (Point of Market Entry) Program as a mighty efficient tool to deliver brand & sales objectives
CASE STUDY: dunnhumby

Filip Trojan, Customers Engagement and Communication Manager for CE, dunnhumby

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lubię i ufam, czyli wizerunek atrakcyjnej i wiarygodnej marki w oczach rodziców i dzieci

Kreowanie wizerunku dziecięcej marki premium w oczach rodziców
CASE STUDY: Mustela

  • Co oznacza marka premium i jak ją budować krok po kroku
  • Korzyści dla rodzica, dziecka i producenta

Magdalena Rzewuska, Marketing & Medical Manager, LABORATOIRES EXPANSCIENCE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę

Rodzice wcale nie chcą zdrowo?
CASE STUDY: Tygryski

  • Czy odpowiedzialność za kreowanie zdrowych, naturalnych produktów jest wymuszana przez rynek czy leży po stronie producenta?
  • Co motywuje wybory Matek i na jakie produkty będą stawiać w przyszłości
  • O tym, jak konsument kreuje rynek trochę na przekór trendom i o sukcesie marki Tygryski

Radosław Miśkiewicz, Wiceprezes, TBM
Wojciech Kotala, CEO, Schulz Brand Friendly

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Marketing partyzancki, czyli codzienne boje marki o klienta premium
CASE STUDY: Whisbear Szumiący Miś

  • Bitwa 1: Blogerzy – jak pozyskać ambasadorów, którzy wierzą w Twój produkt
  • Bitwa 2: Kamienie milowe – wykorzystuj i twórz sytuacje wyjątkowe
  • Bitwa 3: Marka społecznie odpowiedzialna – nie samą sprzedażą marka żyje

Zuzanna Sielicka-Kalczyńska, Współzałożycielka, WHISBEAR

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SESJA II:
MAŁY KONSUMENT A JUŻ DUŻY SHOPPER
produkty i usługi dla rodziców oraz dzieci w wieku 2–15 lat

Komunikacja angażująca rodziców i dzieci

Moderator sesji: Pawel Wojciechowski, Business Director , Performics (Publicis Media)

Marketing bez ściemy, czyli jak otworzyć serca matek i zaangażować dzieci
CASE STUDY: Lotte Wedel

  • Jak komunikować się w świecie post-prawdy
  • Co może przekonać rodziców by zaufali marce
  • Jak sprawić by dziecko zainteresowało się twoim przekazem

Błażej Herzyk, Group Brand Manager, LOTTE WEDEL
Maciej Kluk, Digital Media Manager, LOTTE WEDEL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak mówić by rodzice słuchali? Co robić by dzieci kochały?
CASE STUDY: Decathlon

  • Budowa komunikatu marki
  • Zabawa poprzez sport
  • Budowanie więzi z marką

Jakub Gierszyński, Dyrektor e-Commerce, DECATHLON

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

Rodzina w Centrum
CASE STUDY: Centrum Handlowe Aleja Bielany – IKEA CENTERS

  • Jak wyróżnić się w mieście o największym poziomie nasycenia powierzchnią handlową w kraju
  • Jak być wiarygodnym dla rodziców i dla dzieci
  • W jaki sposób zachować spójność komunikacji, robiąc kilkadziesiąt kampanii w roku

Jacek Kaczmarski, Centre Marketing Manager, IKEA CENTRES POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak osiągnąć spójność komunikacji wizualnej i wartości marki - „Portrety” produktów dla dzieci zmieniają percepcję ludzi
CASE STUDY: Vipera

  • Komunikowanie wartości przy pomocy spójności wyglądu i jakości produktu
  • Przejrzystość wartości innowacji – estetyczne podejście do obszaru zarządzania kolorem, wyobraźnią i budowaniem pozytywnego oddziaływania barwy, zapachu i blasku na postrzeganie i rozwój dziecka
  • Nie sposób zakazać uprzedzeń – znajomość produktów konkretnego brandu, ekologiczne formuły i rzetelne badania – źródłem zaufania i pozytywnego nastawienia rodziców do produktów dla dzieci

Ewa Wrzesińska, Dyrektor Marketingu, VIPERA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę

Kiedy i jak rodzi się lojalność do marki

Budowanie lojalności poprzez kampanie lojalnościowe skierowane do rodzin z dziećmi
CASE STUDY: Piotr i Paweł

Ewa Aleszczyk-Kalinowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, PIOTR I PAWEŁ

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak budować przywiązanie rodziców i dzieci do marki
CASE STUDY: Porsche

Patrycja Skopińska, Specjalista ds. komunikacji, PORSCHE

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

INTERAKTYWNE GRUPY TEMATYCZNE:
Na podsumowanie pierwszego dnia Forum, by podtrzymać i wykorzystać atmosferę wzajemnej wymiany doświadczeń i inspiracji, Uczestnicy podzieleni zostaną na kilka grup tematycznych. Każda z nich będzie miała do dyspozycji 35 minut, by przedyskutować swój temat: 5 minut na prelekcję wprowadzającą + 30 minut na pracę w grupie w formule problem-solving

  • Jak zbudować wyrazistą, widoczną markę na trudnym konkurencyjnym rynku dziecięcym
  • Archetyp marki – dobór bohatera tak, aby trafił w upodobania dzieci i dobrze wypadł w oczach rodziców
  • Wykorzystanie wizerunku postaci z bajki: co-branding i licencja na markę - skuteczna strategia marketingowa

Koktajl networkingowy

Zakończenie pierwszego dnia Forum

DZIEŃ 2

Zapraszamy na śniadanie, które odbędzie się w formie live – cooking w duchu „ Zdrowe, pożywne śniadanie zapewni Ci wysoki poziom energii na resztę dnia”

Otwarcie drugiego dnia Forum

Iwona Słończewska-Knap, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA
Pawel Wojciechowski, Business Director , Performics (Publicis Media) - MODERATOR KONFERENCJI

INSPIRACJA: Orangutan w kremie? Czyli dlaczego nie jem oleju palmowego – Kids marketing zaangażowany społecznie

Szymon Radzimierski, Młody podróżnik i bloger, łowca przygód, PLANETKIWI.PL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Panel Dyskusyjny: YouTube to nie tylko Milenialsi. Poznajcie siłę młodych Influencerów. Najważniejsze zasady współpracy z najmłodszymi twórcami w Polsce

Moderator: Łukasz Głombicki, Head of Communications, LIFETUBE

Uczestnicy:
Szymon Radzimierski, Młody podróżnik i bloger, łowca przygód, PLANETKIWI.PL
Euzebiusz, YouTuber, Influencer, ZABAWY EUZEBIUSZA VLOG

Przerwa na kawę i podział na sesje równoległe

SESJA I:
WITAJ NA ŚWIECIE, CZYLI NIE TYLKO PIELUCHY

Social media i nie tylko – nowe kanały dotarcia do targetu parentingowego

Kreowanie wizerunku marki w social mediach
CASE STUDY: Medela

  • Czy potrzebujemy dużego budżetu?
  • Jak wyróżnić produkt na tle konkurencji

Aleksandra Baranowska, Dyrektor Marketingu, MEDELA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Panel dyskusyjny: Instamatki i blogerki – dlaczego marki powinny z nimi współpracować

MODERATOR: Kamil Bolek, Dyrektor Marketingu, LifeTube

Uczestnicy:
Malwina Bakalarz, autorka najpopularniejszego w Polsce bloga parentingowego, Bakusiowo.pl
Marysia Górecka, Założycielka, blogerka, mamygadzety.pl
Anna Piecaba-Sławeta, autorka bloga o tematyce parentingowo-lifestylowej, annaslaweta.com
Monika Gomułka,, Youtuberka, "Początek Wieczności"
Aleksandra Glaza, instagramerka, blogerka, mama, biegaczka

LUNCH

Wiele dróg, jeden cel: zbudować świadomość Marki

Świat małych odkrywców – nowe spojrzenie na kreowanie świadomości marki
CASE STUDY: Marko

  • Czy na pewno jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego? Globalna strategia marki Tiny Love vs. rynek polski
  • Dlaczego dobry marketing to ten, który jest potrzebny? Edukacja w zakresie bezpieczeństwa jako narzędzie do budowania trwałej relacji z konsumentami

Janusz Musioł, Właściciel, MARKO
Radek Grzybowski, Consultant Director / Company Leader, ‎19°POŁUDNIK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Historia kocyka z paszportem – o efektach niestandardowych i kreatywnych działań marketingowych skierowanych do rodzin z dziećmi
CASE STUDY: Bobomio

  • Storytelling – jak budować wizerunek sklepu za pomocą historii
  • Blog i poradniki jako skuteczne budowanie więzi z klientem

Dawid Kwaśniewski, Właściciel, BOBOMIO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

INTERAKTYWNE GRUPY TEMATYCZNE:
Zapraszamy Państwa do udziału w grupach dyskusyjnych, w mniejszym gronie – przy okrągłych stolikach. Każdy stolik będzie miał do dyspozycji 20 minut, by przedyskutować swój temat. Na zakończenie „Inspirator” wybrany przez każdą z grup, podzieli się z uczestnikami dokładnie jednym zdaniem do zapamiętania: cenną wskazówką, złotą myślą, wyzwaniem.

  • 500+ czyli młodzi rodzice na zakupach
  • Rodzice w social mediach
  • Potencjał Content Marketingu w branży dziecięcej

Zakończenie sesji. Zapraszamy na sesję równoległą

SESJA II:
MAŁY KONSUMENT A JUŻ DUŻY SHOPPER

Edukuj i buduj silne relacje

Moderator sesji: Pawel Wojciechowski, Business Director , Performics (Publicis Media)

Dajemy radość – o zaufaniu, współpracy i marketingu emocji
CASE STUDY: Wader-Woźniak

  • O marketingu emocji w branży dziecięcej
  • CSR czyli Całoroczna Siła Radości
  • Współpraca Agencja-Klient - GIGANTyczna inspiracja, GIGANTyczne wyzwania

Rafał Piotrowski, Trade Marketing Manager, WADER-WOŹNIAK
Ksymena Wajda, Sales & Marketing Director, OMNIPRO

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak wykorzystać elementy edukacyjne w kampanii marketingowej
CASE STUDY: PZU Życie

  • Jak zaangażować rodziców i dzieci i zainteresować trudnym tematem bezpieczeństwa
  • Jak budować wizerunek marki, na której można polegać i wyróżnić się na tle konkurencji

Agnieszka Rzepkowska, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej, PZU

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

CSR - synergia działań PR i marketingowych w projekcie dla dzieci
CASE STUDY: Fundacja Nadzieja na Mundial

  • Mistrzostwa Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej – krótki opis projektu z uwzględnieniem strategii promocji idei
  • Wspólne cele i wartości – korzyści ze współpracy Stowarzyszenia z partnerami ze świata biznesu
  • Branding to nie wszystko – o czym warto pamiętać w projektach CSR
  • NGOs i Biznes – perspektywa na kolejne lata

Marcin Lisiak, Rzecznik Prasowy, NADZIEJA NA MUNDIAL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

LUNCH

Jak zrewolucjonizować rynek finansowy i nauczyć oszczędzać ponad 500 tysięcy polskich dzieci
CASE STUDY: PKO Bank Polski

Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej, PKO BANK POLSKI

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Umiejętności cyfrowe: od przedszkola do startupu

  • Nowy przedmiot obowiązkowy – kodowanie
  • Jeden klik do światowych zasobów – chmura obliczeniowa
  • Startupy – technologia + biznesowe know how

Joanna Frąckowiak, Public Relations & Small and Medium Business Marketing Lead, MICROSOFT
Anna Klimczuk, Senior PR Specialist, Microsoft

New kids on the block, czyli potencjał digital

Nowe planety dzieci i młodzieży – jak w pełni wykorzystać nowe miejsce spotkań i komunikacji w digitalu na przykładzie e-sportu
CASE STUDY: Turtle Entertaiment

  • Co ogląda młodzież, gdy nie ogląda TV
  • Kim są idole dzisiejszej młodzieży
  • Na czym polega fenomen e-sportu i jak go wykorzystać

Adrian Kostrzebski, PR Director, Turtle Entertainment

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zanim dorosną do Facebook’a – czyli jak skutecznie zaangażować dzieci w Internecie
CASE STUDY: MOVIESTARPLANET

  • W jaki sposób z sukcesem zlokalizować międzynarodową platformę dla dzieci
  • Jak sprawić by dzieciaki kochały Wasze reklamy
  • Co zrobić by zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w środowisku internetowej zabawy

Miia Hiltunen, In-Game Advertising Manager, MovieStarPlanet

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

INTERAKTYWNE GRUPY TEMATYCZNE: Zapraszamy Państwa do udziału w grupach dyskusyjnych, w mniejszym gronie – przy okrągłych stolikach. Każdy stolik będzie miał do dyspozycji 20 minut, by przedyskutować swój temat. Na zakończenie „Inspirator” wybrany przez każdą z grup, podzieli się z uczestnikami dokładnie jednym zdaniem do zapamiętania: cenną wskazówką, złotą myślą, wyzwaniem.

  • Nowe technologie jako narzędzia pozwalające na dialog z dzieckiem oraz pozyskiwanie wiedzy o nim samym i jego potrzebach
  • RODO 2018 – ochrona danych osobowych dzieci w sieci
  • Dzieci w sieci – jak i na co wydają pieniądze

Zakończenie sesji i Forum

PATRON MEDIALNY