Program

Dzień I: 26 września 2018, środa

Rejestracja i poranna kawa oraz dobry moment by nawiązać nowe znajomości w branży

Otwarcie Forum oraz gra networkingowa

Patrycja Chudzińska, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

ZAINSPIRUJ SIĘ PO MISTRZOWSKU!

Iście olimpijska inspiracja: „Mistrzowskie motywacje Otyli Jędrzejczak”

Otylia Jędrzejczak, Mistrzyni Olimpijska w pływaniu, multimedalistka Mistrzostw Świata, Europy i Polski. Ponadto Prezes Polskiego Stowarzyszenia Sportu Kobiet oraz Członek Zarządu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Najbardziej utytułowana polska pływaczka.

  • Zainspiruj się sportem, który jest wspaniała przygodą życia
  • Nie ma rzeczy do których się nie nadajemy, są tylko takie do których się słabo przykładamy
  • Dowiedz się jak motywować dzieci, młodzież, rodziców i nauczycieli w całej Polsce
WYKORZYSTAJ ROSNĄCY POTENCJAŁ BRANŻY PRODUKTÓW DZIĘCIECYCH

PANEL STRATEGICZNY PREZESÓW: Branża dziecięca 2018-2028 – trendy, wyzwania, możliwości

Monika Chmielińska, Prezes Zarządu, POLSKIE STOWARZYSZENIE BRANŻY ZABAWEK I ARTYKUŁÓW DZIECIĘCYCH

Marek Czupryna, Prezes Zarządu, KOMEX (5 10 15)

Gianluca Migliorisi, Dyrektor Zarządzający, ARTSANA (CHICCO)

  • Nowe oblicza marketingu familijnego
  • Efektywne strategie sprzedażowe w branży dziecięcej
  • E-commerce kontra sprzedaż stacjonarna w świecie omnichannel

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Panel dyskusyjny: Dzieciaki kontra dorośli w ogniu pytań: POZNAJ POLSKĄ RODZINĘ!

  • Dziecko z rodzicami na zakupach
  • Rozpieszczani przez babcie i dziadków, którzy pamiętają czasy Pewexu
  • Extra ciocia i cool wujek w sklepie z zabawkami

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę, rozmowy kuluarowe oraz podział na sesje równoległe

SESJA RÓWNOLEGŁA: TWÓRZ EFEKTYWNY MARKETING PRODUKTÓW DZIECIĘCYCH!
CUSTOMER INSIGHT, CZYLI MALI I DUZI KONSUMENCI WOKÓŁ NAS

Nowy Ojciec – szanse, bariery, oczekiwania

Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Business Unit Manager, AGENCJA BADAWCZA IQS

Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager, AGENCJA BADAWCZA IQS

  • Rola współczesnego Ojca – tradycyjne wartości kontra nowe modele wychowania dzieci
  • Ojcowie córek, a ojcowie synów
  • Decyzje zakupowe w rodzinach?

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nasz klient nie jest dorosły. Co to znaczy dla nas

Case study: EGMONT

Maria Deskur, Managing Director, EGMONT POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

MERYTORYCZNA KOMUNIKACJA W TRUDNYCH WARUNKACH

Ala złapie, Staś złapie, Franek nie złapie… a nie, jednak nie! Franek też złapie rotawirusa! –
treściwie o kampanii Powstrzymaj Rotawirusy


Case study: GSK COMMERCIAL

Natalia Bartosiak, Senior Product Manager Vaccines, GSK COMMERCIAL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Promuj własny produkt wzmacniając więzi rodzinne, rozwijając empatię i chroniąc cenne wartości w życiu

Case study: AXA Życie

Aleksandra Polakowska-Szymańska, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów, AXA ŻYCIE

Aleksandra Leszczyńska, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej, GRUPA AXA

  • „Wtajemnicz” dzieci w sprawy dorosłych.
  • Nie przestrasz rodziców mówiąc o bezpieczeństwu dziecka

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

CONTENT MARKETING W AKCJI

Marketing treści bez internetu, czyli jak analogowo zdobywać serca dzieci i rodziców

Case study: LUBISIE

Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Fuel and Savory, MONDELEZ INTERNATIONAL

  • Skuteczny marketing treści
  • Przekonaj rodziców do marki
  • Platformy aktywacyjne na lata

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zapraszamy na warsztaty interaktywne

SESJA RÓWNOLEGŁA: GENERUJ WZROST SPRZEDAŻY POMIMO KONKURENCYJNEGO OTOCZENIA!
ROŚNIJ POPRZEZ DOBÓR EFEKTYWNYCH KANAŁÓW SPRZEDAŻY!

W poszukiwaniu efektywnego mix-u kanałów sprzedażowych

Case study: CHICCO

Gianluca Migliorisi, Managing Director/ Dyrektor Zarządzajacy, ARTSANA (CHICCO)

  • Dobór odpowiednich punktów sprzedaży- mądrze zaplanuj sprzedaż w sklepach offline i online
  • Perfekcyjny showroom marki z branży dziecięcej
  • cross-selling i up-selling

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

To musi być bajka! E-commerce pełen cukru i lukru oraz jego wyjątkowy odpowiednik w realu

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

  • Sklep offline to nie przeżytek
  • Profesjonalny sprzedawca w cenie
  • Zaangażowana społeczność wraca

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

ZNAJDŹ SWOJĄ NISZĘ I ROŚNIJ RAZEM Z NIĄ!

Dyskusja panelowa: Potencjał sprzedażowy produktów luksusowych dla dzieci w Polsce – jak go dobrze wykorzystać

Reprezentant SILVERCROSS

Zofia Ślotała, Właściciel marki i sklepu, PETITE MAISON

Anna Świątkowska, PR Manager, sklep, MODNE ZABAWKI.

  • Potencjał rynku produktów premium
  • Dylematy nie tylko etyczne

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Trend hunting, czyli czego pragnie konsument

Agnieszka Kałduńska, Head of Trade Marketing, TREFL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

Sprzedaż w szkołach – niezagospodarowana nisza czy walka z gigantami

Case study: EZERKI

Janusz Stokłosa, Prezes, Prosto Group.

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zapraszamy na warsztaty interaktywne

WARSZTATY INTERAKTYWNE

Video content w marketingu familijnym. Jak go ugryźć, jak zaplanować? Jak mówić do dzieci, a jakie cechy produktu pokazać rodzicom

Magdalena Kordaszewska, Redaktor Naczelna, ZABAWKOWICZ.PL

Mission in action – budowanie komunikacji w Social Mediach i we współpracy z Influencerami

Magdalena Adamska, Senior Brand Manager, ŻYWIEC ZDRÓJ

Sztuka pisania: krótko, zwięźle i na temat. Podbij serca mam, pisząc o swoich produktach

Bogna Bojanowska, Redaktor Naczelna, MINT MAGAZINE

Koktajl – znakomita okazja do networkingu

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień II: 27 września 2018, czwartek

Rejestracja i poranna kawa

Otwarcie drugiego dnia Forum oraz sesja networkingowa

Patrycja Chudzińska, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

ZAINSPIRUJ SIĘ I TY! – MAGIA EKRANU I JEDNOROŻCÓW

Była nuda a są cuda…

Marcin Żukowski, Producent, STUDIO TREFL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dlaczego jednorożce sprzedają? Podróż po świecie inspiracji, fantazji i dziecięcych trendów

Katarzyna Smoczyńska, Ilustrator mody, Grafik, RESERVED KIDS (LPP)

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRZYSZŁOŚĆ DZIECI – TO MY KSZTAŁTUJEMY KOLEJNE POKOLENIA!

Pokonać tablet czy tylko nauczyć mądrze go używać? Jak poprzez edukację, czytelnictwo, zabawę i sport na nowo zbudować świat wyobraźni dziecka

Maria Deskur, Managing Director, EGMONT POLSKA

Anetta Jaworska-Rutkowska, Senior External Relations and CSR Manager, Jeronimo Martins Polska (Biedronka)

Otylia Jędrzejczak, Prezes Zarządu, Fundacja Otylii, Otylia Swim Tour

Iwona Ryniewicz, Prezes Zarządu, FUNDACJA mBANK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

GO GLOBAL – PODBIJ ZAGRANICZNE RYNKI!

Polska marka, która podbija świat – czyli perspektywy ekspansji zagranicznej

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch oraz podział na sesje równoległe

SESJA RÓWNOLEGŁA: TWÓRZ EFEKTYWNY MARKETING PRODUKTÓW DZIECIĘCYCH!
WYKORZYSTAJ TRENDY RYNKOWE I ZBUDUJ UNIKALNY PRZEKAZ!

Dyskusja panelowa: Wykorzystaj modę na eko, bio i organic! Jak efektywnie wykorzystać w komunikacji to, że rodzice dokonują świadomych zakupów a producenci chcą produkować ekologiczne dobra?

Ireneusz Adamczyk, Dyrektor Handlowy, EZERKI, PROSTO GROUP

Bogna Bojanowska, Redaktor Naczelna, MINT MAGAZINE

Inga Songin, Dyrektor Marketingu i PR, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE WATER

  • Eko-dziecko
  • Wege-rodzina
  • Bio-produkty

Temat zaprezentujemy wkrótce

Case study: Fundacja Marwit

Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu, FUNDACJA MARWIT

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Najlepiej oceniane przez rodziców walory produktów dla dzieci. Wartość dodana, którą można przekuć w sukces marketingowy

Magdalena Kordaszewska, Redaktor Naczelna, WYBORRODZICOW.PL, ZABAWKA ROKU

Przerwa na kawę i networking

NASTAW SIĘ NA MULTICHANNEL MARKETING

Cross-marketing w małym palcu. Z kim łączyć siły by trafić w gusta dzieci i rodziców

Case study: PSI PATROL

Aleksandra Dąbrowska, Brand Manager, SPIN MASTER

Agnieszka Kossakowska, Marketing Manager CEE, SPIN MASTER

  • Co było pierwsze: serial czy zabawka?
  • Rozwój cross-kategorialny marki
  • Partnerzy biznesowi i efekt synergii
  • Marketing 360 –pogłębiaj wieź dzieci z marką

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Temat zaprezentujemy wkrótce

Case study: SILVERCROSS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

SESJA RÓWNOLEGŁA: GENERUJ WZROST SPRZEDAŻY POMIMO KONKURENCYJNEGO OTOCZENIA!
PLANUJ EFEKTYWNIEJ, SPRZEDAWAJ WIĘCEJ!

Sezonowość sprzedaży w branży dziecięcej, bez kalendarza ani rusz

Karina Opalińska, Prezes Zarządu, ABC KID

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dyskusja panelowa: Portfolio produktów dla dzieci według Category Managera sieci sprzedaży

Panelistów – Category Managerów sieci handlowych zaprezentujemy wkrótce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

SPRZEDAŻ BUDOWANA POPRZEZ RELACJE OPŁACA SIĘ!

PANEL DYSKUSYJNY:

Producent, dystrybutor i hurtownia – jak budować dobre relacje biznesowe w branży dziecięcej

Adam Cygal, Prezes Zarządu, GATITO

Karina Opalińska, Prezes Zarządu, ABC KID

Janusz Stokłosa, Prezes Zarządu, PROSTO GROUP

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

Efektywna współpraca producenta i dystrybutora w e-commerce

Case study: GATITO

Adam Cygal, Prezes Zarządu, GATITO

  • Dropshipping
  • E-hurtownia

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Patent na zarządzanie strategią sprzedażową specjalistycznych produktów dla dzieci

Case study: AVIONAUT

Kacper Bednarczyk, Export Manager, AVIONAUT

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Zakończenie Forum

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Organizator:

Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków, ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków, tel. +48 12 35 05 400, fax. +48 12 35 05 401, info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl
Firma Blue Business Media (BBM) jest liderem polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej. Naszym celem jest wspieranie rozwoju biznesu i profesjonalistów, poprzez wymianę ich unikalnych doświadczeń. BBM specjalizuje się w organizacji spotkań skierowanych do grup profesjonalistów w obszarach: zarządzania, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, finansów, controllingu, zakupów, IT, prawa i compliance, HR, PR, logistyki oraz produkcji. W ciągu 8 lat działalności na rynku polskim spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z ponad 3400 firm, w tym 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).

Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2018