Program

Moderator sesji plenarnej:

Łukasz Bielewicz, MANAGER, BRAND STRATEGY & CONSUMER RESEARCH, DELOITTE CONSULTING

Dzień I: 26 września 2018, środa

Rejestracja i poranna kawa oraz dobry moment by nawiązać nowe znajomości w branży

Otwarcie Forum oraz gra networkingowa

Patrycja Chudzińska, ex Project Manager,
BLUE BUSINESS MEDIA

Monika Sońta, Moderator Networkingu,
COMM.ON COMMUNICATION BOUTIQUE

ZAINSPIRUJ SIĘ PO MISTRZOWSKU!

Iście olimpijska inspiracja: „Mistrzowskie motywacje Otyli Jędrzejczak”

Otylia Jędrzejczak, Mistrzyni Olimpijska w pływaniu, multimedalistka Mistrzostw Świata, Europy i Polski.
Ponadto Prezes Polskiego Stowarzyszenia Sportu Kobiet oraz Członek Zarządu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Najbardziej utytułowana polska pływaczka.

  • Zainspiruj się sportem, który jest wspaniała przygodą życia
  • Nie ma rzeczy do których się nie nadajemy, są tylko takie do których się słabo przykładamy
  • Dowiedz się jak motywować dzieci, młodzież, rodziców i nauczycieli w całej Polsce

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WYKORZYSTAJ ROSNĄCY POTENCJAŁ BRANŻY PRODUKTÓW DZIĘCIECYCH

Jak zwrócić uwagę małego konsumenta na produkt, a jednocześnie zbudować życzliwą i angażującą relację z rodzicem,
który pozostaje decydentem zakupowym.

Paweł Tatarski, Prezes Zarządu,
OPEN GATE VISUAL & MEDIA

Izabella Matys, Strategic Partner Director,
OPEN GATE VISUAL & MEDIA

  • Budowanie relacji z marką poprzez wirtualne przeniesienie odbiorcy do jej świata
  • Stworzenie atrakcyjnej treści i formy przekazu adekwatnie do wieku i percepcji odbiorcy
  • Interakcja z odbiorcą podstawą skutecznej sprzedaży

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

PANEL STRATEGICZNY PREZESÓW: Branża dziecięca 2018-2028 – trendy, wyzwania, możliwości

Moderator:
Łukasz Bielewicz, MANAGER, BRAND STRATEGY & CONSUMER RESEARCH,
DELOITTE CONSULTING

Uczestnicy:

Monika Chmielińska, Prezes Zarządu,
POLSKIE STOWARZYSZENIE BRANŻY ZABAWEK I ARTYKUŁÓW DZIECIĘCYCH

Marek Czupryna, Prezes Zarządu,
KOMEX (5 10 15)

Gianluca Migliorisi, Dyrektor Zarządzający,
ARTSANA (CHICCO)

  • Nowe oblicza marketingu familijnego
  • Efektywne strategie sprzedażowe w branży dziecięcej
  • E-commerce kontra sprzedaż stacjonarna w świecie omnichannel

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Jak mówić, żeby dzieci chciały słuchać

Jakub Wolff, CEO,
The Dust, CEO,
GRUPA ME & MY FRIENDS

Piotr Przybyło, Business Development Manager,
GRUPA ME & MY FRIENDS

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę, rozmowy kuluarowe oraz podział na sesje równoległe

SESJA RÓWNOLEGŁA: TWÓRZ EFEKTYWNY MARKETING PRODUKTÓW DZIECIĘCYCH!
CUSTOMER INSIGHT, CZYLI MALI I DUZI KONSUMENCI WOKÓŁ NAS

Moderator sesji:
Łukasz Bielewicz, MANAGER, BRAND STRATEGY & CONSUMER RESEARCH,
DELOITTE CONSULTING

Nowy Ojciec – szanse, bariery, oczekiwania

Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Business Unit Manager,
AGENCJA BADAWCZA IQS

Dorota Peretiatkowicz, Business Unit Manager,
AGENCJA BADAWCZA IQS

  • Rola współczesnego Ojca – tradycyjne wartości kontra nowe modele wychowania dzieci
  • Ojcowie córek, a ojcowie synów
  • Decyzje zakupowe w rodzinach?

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Nasz klient nie jest dorosły. Co to znaczy dla nas

Case study: EGMONT

Maria Deskur, Managing Director,
EGMONT POLSKA

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

MERYTORYCZNA KOMUNIKACJA W TRUDNYCH WARUNKACH

Ala złapie, Staś złapie, Franek nie złapie… a nie, jednak nie! Franek też złapie rotawirusa! – treściwie
o kampanii Powstrzymaj Rotawirusy


Case study: GSK COMMERCIAL

Natalia Bartosiak, Senior Product Manager Vaccines,
GSK COMMERCIAL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Temat zaprezentujemy wkrótce


Case study: Fundacja Marwit

Anna Pawłowska-Kruzińska, Kierownik ds. Marketingu,
FUNDACJA MARWIT

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

CONTENT MARKETING W AKCJI

Marketing treści bez internetu, czyli jak analogowo zdobywać serca dzieci i rodziców

Case study: LUBISIE

Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Fuel and Savory,
MONDELEZ INTERNATIONAL

  • Skuteczny marketing treści
  • Przekonaj rodziców do marki
  • Platformy aktywacyjne na lata

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

Monika Sońta, Moderator Networkingu,
COMM.ON COMMUNICATION BOUTIQUE

Zapraszamy na warsztaty interaktywne

SESJA RÓWNOLEGŁA: GENERUJ WZROST SPRZEDAŻY POMIMO KONKURENCYJNEGO OTOCZENIA!
ROŚNIJ POPRZEZ DOBÓR EFEKTYWNYCH KANAŁÓW SPRZEDAŻY!

Moderator sesji:
Monika Sońta, Communication & Engagement Consultant / Facilitator of Organisational Development,
COMM.on communication boutique

Trend hunting, czyli czego pragnie konsument

Agnieszka Kałduńska, Head of Trade Marketing,
TREFL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

W poszukiwaniu efektywnego mix-u kanałów sprzedażowych

Case study: CHICCO

Gianluca Migliorisi, Managing Director/ Dyrektor Zarządzajacy,
ARTSANA (CHICCO)

  • Dobór odpowiednich punktów sprzedaży- mądrze zaplanuj sprzedaż w sklepach offline i online
  • Perfekcyjny showroom marki z branży dziecięcej
  • cross-selling i up-selling

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

Sezonowość sprzedaży w branży dziecięcej, bez kalendarza ani rusz

Karina Opalińska, Prezes Zarządu,
ABC KID

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Patent na zarządzanie strategią sprzedażową specjalistycznych produktów dla dzieci

Case study: AVIONAUT

Kacper Bednarczyk, Export Manager,
AVIONAUT

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

ZNAJDŹ SWOJĄ NISZĘ I ROŚNIJ RAZEM Z NIĄ!

Dyskusja panelowa: Potencjał sprzedażowy produktów luksusowych dla dzieci w Polsce – jak go dobrze
wykorzystać

Moderator:
Monika Sońta, Communication & Engagement Consultant / Facilitator of Organisational Development,
COMM.on communication boutique

Uczestnicy:

Bogna Bojanowska, Redaktor Naczelna,
MINT MAGAZINE

Zofia Ślotała, Właściciel marki i sklepu,
PETITE MAISON

Anna Świątkowska, PR Manager, sklep,
MODNE ZABAWKI.

  • Potencjał rynku produktów premium
  • Dylematy nie tylko etyczne

Przerwa na kawę i networking

Zapraszamy na warsztaty interaktywne

WARSZTATY INTERAKTYWNE

Video content w marketingu familijnym. Jak go ugryźć, jak zaplanować? Jak mówić do dzieci, a jakie cechy produktu
pokazać rodzicom

Magdalena Kordaszewska, organizator konkursu,
ZABAWKA ROKU, NAGRODA RODZICÓW

Mission in action – budowanie komunikacji w Social Mediach i we współpracy z Influencerami

Magdalena Adamska, Senior Brand Manager,
ŻYWIEC ZDRÓJ

Sztuka pisania: krótko, zwięźle i na temat. Podbij serca mam, pisząc o swoich produktach

Bogna Bojanowska, Redaktor Naczelna,
MINT MAGAZINE

Koktajl – znakomita okazja do networkingu

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień II: 27 września 2018, czwartek

Moderator sesji:

Łukasz Bielewicz, MANAGER, BRAND STRATEGY & CONSUMER RESEARCH, DELOITTE CONSULTING

Rejestracja i poranna kawa

Otwarcie drugiego dnia Forum oraz sesja networkingowa

Patrycja Chudzińska, ex Project Manager,
BLUE BUSINESS MEDIA

Monika Sońta, Moderator Networkingu,
COMM.ON COMMUNICATION BOUTIQUE

ZAINSPIRUJ SIĘ I TY! – MAGIA EKRANU I JEDNOROŻCÓW

Była nuda a są cuda…

Marcin Żukowski, Producent,
STUDIO TREFL

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dlaczego jednorożce sprzedają? Podróż po świecie inspiracji, fantazji i dziecięcych trendów

Katarzyna Smoczyńska, Ilustrator mody, Grafik,
RESERVED KIDS (LPP)

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Monika Sońta, Moderator Networkingu,
COMM.ON COMMUNICATION BOUTIQUE

Przerwa na kawę i networking

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRZYSZŁOŚĆ DZIECI – TO MY KSZTAŁTUJEMY KOLEJNE POKOLENIA!

Dyskusja panelowa: Pokonać tablet. Jak poprzez edukację, czytelnictwo, zabawę i sport na nowo zbudować świat
wyobraźni dziecka

Moderator:

Monika Sońta, Moderator Networkingu,
COMM.ON COMMUNICATION BOUTIQUE

Uczestnicy:

Maria Deskur, Managing Director,
EGMONT POLSKA

Anetta Jaworska-Rutkowska, Senior External Relations and CSR Manager,
Jeronimo Martins Polska (Biedronka)

Otylia Jędrzejczak, Prezes Zarządu,
Fundacja Otylii, Otylia Swim Tour

Iwona Ryniewicz, Prezes Zarządu,
FUNDACJA mBANK

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

TWÓRZ EFEKTYWNY MARKETING PRODUKTÓW DZIECIĘCYCH!

WYKORZYSTAJ TRENDY RYNKOWE I ZBUDUJ UNIKALNY PRZEKAZ!

Dyskusja panelowa: Wykorzystaj modę na healthy lifestyle (eko, bio, organic, zero waste)! Jak efektywnie wykorzystać w komunikacji to, że rodzice dokonują świadomych zakupów?

Moderator:
Aleksandra Aniekwe, Redaktor portalu dla rodziców,
www.familie.pl

Uczestnicy:

Urszula Kaczan, Dyrektor zarządzająca,
MedFood Group (media familie.pl, fitniefat.pl)

Natalia Palmowska, Dietetyk,
MedFood Group

Moniak Góralska, świeżo upieczona mama

Natalia Bielawska, Właściciel,
Ekoubranka

Magdalena Kordaszewska, organizator konkursu,
ZABAWKA ROKU, NAGRODA RODZICÓW

  • Eko-dziecko
  • Wege-rodzina
  • Bio-produkty

Najlepiej oceniane przez rodziców walory produktów dla dzieci. Wartość dodana, którą można przekuć w sukces marketingowy

Magdalena Kordaszewska, Redaktor Naczelna,
WYBORRODZICOW.PL, ZABAWKA ROKU

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i networking

NASTAW SIĘ NA MULTICHANNEL MARKETING

Cross-marketing w małym palcu. Z kim łączyć siły by trafić w gusta dzieci i rodziców

Case study: PSI PATROL

Aleksandra Dąbrowska, Brand Manager,
SPIN MASTER

Agnieszka Kossakowska, Marketing Manager CEE,
SPIN MASTER

  • Co było pierwsze: serial czy zabawka?
  • Rozwój cross-kategorialny marki
  • Partnerzy biznesowi i efekt synergii
  • Marketing 360 –pogłębiaj wieź dzieci z marką

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

Dyskusja panelowa:

Producent, dystrybutor i hurtownia – jak budować dobre relacje biznesowe w branży dziecięcej

Moderator:
Łukasz Bielewicz, MANAGER, BRAND STRATEGY & CONSUMER RESEARCH,
DELOITTE CONSULTING

Uczestnicy:

Adam Cygal, Prezes Zarządu,
GATITO

Karina Opalińska, Prezes Zarządu,
ABC KID

Katarzyna Gruszka-Mierzwa, Senior Marketing Manager,
MATTEL

Zakończenie Forum

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

Organizator:

Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków, ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków, tel. +48 12 35 05 400, fax. +48 12 35 05 401, info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl
Firma Blue Business Media (BBM) jest liderem polskiej profesjonalnej branży konferencyjnej. Naszym celem jest wspieranie rozwoju biznesu i profesjonalistów, poprzez wymianę ich unikalnych doświadczeń. BBM specjalizuje się w organizacji spotkań skierowanych do grup profesjonalistów w obszarach: zarządzania, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, finansów, controllingu, zakupów, IT, prawa i compliance, HR, PR, logistyki oraz produkcji. W ciągu 8 lat działalności na rynku polskim spotkania organizowane przez BBM zgromadziły ponad 23 000 uczestników z ponad 3400 firm, w tym 85 na 100 największych firm w Polsce (według wartości przychodów).

Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2018