Menu

RELACJA

Dzieci są centrum naszego wszechświata. Każdy rodzić chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Doskonale rozumie to branża dziecięca, dlatego wzrost wskaźników rynku produktów dla dzieci nabiera rozpędu. Stworzenie wiarygodnej marki, zbudowanie więzi i zaufania to połowa sukcesu. Największym wyzwaniem jest jednak znalezienie efektywnych i skutecznych narzędzi i kanałów komunikacji za pomocą których dotrzemy do rodziców i dzieci.

Dlatego już po raz drugi w ramach Forum KIDS PRODUCTS MARKETING spotkaliśmy się w dniach 27-28 września 2017r. W elitarnym gronie liderów rynku produktów i usług dla dzieci i rodziców, w formule  mistrzowie dla mistrzów spędziliśmy dwa dni wzajemnie się inspirując i wymieniając własnymi doświadczeniami a także nawiązując ciekawe relacje.

Skuteczna, zróżnicowana komunikacja z dziećmi i rodzicami, budowanie wizerunku marki godnej zaufania, zaangażowanie odbiorcy i przekonanie go do zakupu w nowoczesny sposób – to aktualne wyzwania marketerów reprezentujących marki z branży dziecięcej i parentingowej, w które staraliśmy się zagłębić podczas Forum. Producenci i usługodawcy pracujący nad konkurencyjnością i innowacyjnością swoich produktów a jednocześnie poszukujący optymalnych sposobów na pozyskanie lojalności rodziców i dzieci, które mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe, przedstawili case study swoich działań.

Do zaprezentowania kampanii efektywnie wykorzystujących aktualne trendy, nowoczesne narzędzia  i kanały komunikacji  zostali zaproszeni m.in. przedstawiciele takich marek i firm jak: Moviestarplanet, Lotte Wedel, Piotr i Paweł, Decathlon, Ikea Centres Polska, Marko, Medela, Microsoft, Laboratoires Expanscience Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, PKO Bank Polski, Whisbear, Turtle Entertainment, Porsche, Vipera, Omnipro, TBM i wielu innych.

W nowym obiekcie, w mniej formalnej odsłonie korytarze wrzały od dyskusji i ciekawych inspiracji. Niewątpliwie czarnym koniem okazał się  dziesięcioletni Szymon Radzimierski, młody vloger i podróżnik. Zaczarował nas wszystkich swoją charyzmą, pasją i niesamowitą zdolnością porwania słuchaczy.

Jak mówią Uczestnicy, kategoria produktów związanych z dziećmi to jest najciekawsza kategoria jaką można sobie wyobrazić dlatego ze dotyka zarówno rodziców jak i dzieci. Celem spotkania jest więc lepsze zrozumienie aktualnych zachowań konsumenckich dzieci i rodziców tak aby dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i trafić z przekazem w ich zainteresowania i wartości.

Dzięki wszystkim prelegentom i uczestnikom – Forum przebiegało w bardzo bezpośredniej, otwartej atmosferze, słuchacze zadawali mnóstwo pytań prelegentom, co prowadziło do dyskusji przenoszonych następnie w kuluary spotkania.

Dziękuję za zaufanie i już dziś zapraszam Państwa na III Forum Kids Products Marketing we wrześniu 2018 r.

Pozdrawiam serdecznie,

Project Manager
Iwona Słończewska-Knap

Galeria

PATRON MEDIALNY