Menu

RELACJA

Pierwsza edycja KIDS PRODUCTS MARKETING już za nami!!!

Podczas prelekcji wysokiej klasy przedstawicieli starano się stworzyć portret psychologiczny młodego konsumenta. Odpowiedzi na nurtujące pytania szukano zaś bezpośrednio u dzieci i rodziców w trakcie interaktywnych paneli.

W I edycji konferencji wzięło udział aż ponad 120 uczestników, a ponad 20 prelegentów, reprezentantów wiodących marek produktów skierowanych do dzieci i rodziców, zaprezentowało najciekawsze kampanie marketingowe i innowacyjne rozwiązania.

Uczestnicy mieli również możliwość poznać najnowsze badania na temat dzieci zanurzonych w technologii i rosnącego znaczenia marek własnych oraz podyskutować o regulacjach, samoregulacjach i perspektywach nadchodzących zmian. Wśród najwyżej ocenionych prezentacji znalazły się najciekawsze kampanie wykorzystujące potencjał Digitalu w Kids marketingu min.:

  • Tomasz Michalski, Żywic Zdrój – Pomiędzy edukacją a zabawą – jak przy okazji budowania silnej marki generować wartość dodaną dla dzieciaków i ich rodziców
  • Katarzyna Gruszka Mierzwa, Mattel – Skuteczny konkurs w branży dziecięcej – czyli jaki?
  • Mark Dworczak,Coccodrillo – Spójna komunikacja wizerunkowa i sprzedażowa 360° marki dziecięcej
  • Mirosława Sroka, Mieszko – Krótka historia Śpiącej Królewny, czyli jak obudzić potencjał marki dziecięcej
  • Agnieszka Szmigiel – Nowak, Hasbro – Wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji z dziećmi, czyli gdzie mówić i jak, aby skutecznie dotrzeć i zaangażować dzieci poprzez kanał online

Niewątpliwe największym zaskoczeniem i czarnym koniem tegorocznej konferencji była prezentacja Pani Katarzyny Domańskiej z Wydawnictwa Dwie Siostry. To nieoczekiwana puenta forum. Bez analiz rynku, bez wielkiego zespołu, bez innowacyjnych narzędzi i kanałów dotarcia udało im się stworzyć wiarygodny, atrakcyjny  i pożądany produkt, książki dla dzieci. A to wszystko dzięki ogromnej pasji,  zaangażowaniu i wielkiej miłości do książek i dzieci oczywiście.

Kids Products Marketing to temat rzeka, rośnie razem z naszymi dziećmi, ich potrzebami i rynkiem produktów i usług skierowanych do dzieci i rodzin z dziećmi. Jest o czym rozmawiać, ponieważ istnieje wiele doświadczeń i  inspiracji, którymi się możemy nawzajem wymienić.

Trzy najwyżej ocenione w naszych ankietach wystąpienia:

4,67 (content) 4,73 (show)

Pomiędzy edukacją a zabawą - jak przy okazji budowania silnej marki generować wartość dodaną dla dzieciaków i ich rodziców
Tomasz Michalski, Kierownik Marketingu, Żywiec Zdrój

4,60 (content) 4,55 (show)

Skuteczny konkurs w branży dziecięcej - czyli jaki?
Katarzyna Gruszka-Mierzwa, Senior Marketing Manager, EMEA, MATTEL

4,52 (content) 4,45 (show)

Spójna komunikacja wizerunkowa i sprzedażowa 360° marki dziecięcej
Marek Dworczak, Prezes Zarządu, Coccodrillo
Karolina Kotkowska, Digital Communication Manager, Pomarańcza

Relacja wideo

Galeria

PATRON MEDIALNY